Targi w Berlinie

Targi w Berlinie

Doskonałą okazją do zaprezentowania oraz promocji regionalnych produktów Spiżarni była tegoroczna edycja targów Grüne Woche w Berlinie. Przez 10 targowych dni klaster prezentował produkty i dania Spiżarni. Ogromne zainteresowanie konsumentów sprawiało, że wszystkie pokazy i degustacje cieszyły się dużym powodzeniem.

Wędliny z dziczyzny, napoje, desery znikały błyskawicznie. Bardzo duże zainteresowanie mediów nową inicjatywą przełożyło się na liczne publikacje prasowe, telewizyjne i radiowe, w których przedstawiano zasady działania nowej marki regionalnej, od tej pory prezentowanej jako Spiżarnia Kujawsko-Pomorska. Przedstawiciele innych regionów podkreślali, że jest to znakomita inicjatywa, która wyprzedza inne województwa i daje naszemu regionowi dużą przewagę promocyjną.

Skontaktuj się z nami

Jeśli szukasz więcej informacji o projekcie Spiżarnia Kujawsko-Pomorska napisz do nas lub po prostu zadzwoń.